اگر قصد خرید پارچه نسوز را دارید

جهت مشاهده لیست فروشندگان پارچه نسوز کلیک کنید.

پوشاک در صورتی به طور کلی نسوز یا مقاوم به شعله یا مقاوم به آتش خوانده می شود که خود لباس آتش را خاموش کرده یا حتی در وهله اول آتش نگیرد. اما قطعاً نمی توانیم به این نتیجه برسیم که این لباس های نسوز نمی توانند به شخص آسیب برساند ، مردم قطعا در اثر آتش می سوزند اما شاید شدت آن زیاد نباشد.

دلیل علمی آن این است که الیاف پارچه های نسوز با مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله عمل آورده می شوند که موجب می شود روند سوختن به طور منفی کاتالیز شود و از این رو، در نهایت زمان بیشتری برای شخص ، در یافتن کمک پزشکی و در نتیجه فرار از آتش فراهم شود.

فروشگاه های زیادی وجود دارند که بهترین لباس های FR  (نسوز )را ارائه می دهند اما اگر کسی بخواهد آن را به صورت آنلاین جستجو کند ، (برای کاربران خارج از کشور ) سایت FRC در www.froutlet.com به برخی از کالاهای با کیفیت عالی نسوز که طیف گسترده ای از پوشاک دارند مجوز می دهد. سایت امکان دسترسی بسیار ساده دارد که به کاربران اطمینان می دهد محصولات با کیفیت عالی را به راحتی پیدا کنند.

در ایران هم بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش پارچه ها و لباس های نسوز میکنند که ما در صفحه خرید پارچه نسوز لیستی از فروشندگان پارچه نسوز را برای علاقه مندان تهیه کرده ایم.

افرادی که در زمینه های مختلفی کار می کنند که در معرض خطر بالای حوادث ناشی از آتش سوزی هستند ، می توانند به راحتی از این سایت برای خرید محصولات و محافظت از آنها در برابر خطرات آینده استفاده کنند.

یک پوشاک FR چیست و چگونه باید به درستی انتخاب شود؟

یک پوشاک FR چیست و چگونه باید به درستی انتخاب شود؟

انتخاب درست پوشاک(نسوز) FR برای افرادی که در منطقه خطر مکان های آتش زا کار می کنند بسیار حیاتی است ، زیرا برای افرادی که در آن مناطق کار می کنند موضوع مرگ و زندگی است. اما امروزه ، مردم سعی می کنند از این واقعیت آگاه شوند که به چیزهایی که تصمیم به خرید می گیرند متصل شوند.

برای کسانی که در مورد لباس FR دانشی دارند ، اینکه یک محلول مقاوم در برابر شعله می تواند هنگام تماس با منبع آتش ، ماده ای را در برابر سوختن مقاوم کند اطلاعات جدیدی برای آنها نیست. اما این بدان معنا نیست که همه منابع آتش ، از فندک سیگار گرفته تا بمب های فشار قوی ، از قوانین مقاومت برای همه مواد عمل آوری شده با همان ترکیب شیمیایی پیروی می کنند.

راه حل های خانگی برای نسوز کردن لباس ها

  • امروزه راه حل های خانگی روند به شدت رو به رشدی دارند. قطعا، پس از شروع از هک های زیبایی تا کسب و کار جدی، تبدیل الیاف به مواد مقاوم به شعله با مواد خانگی ساده غیرممکن نیست
  • دقیقاً همانطور که در مورد هرگونه زیبایی در خانه تقریبا یک فرمول وجود دارد ، ایجاد لباس مقاوم در برابر آتش در خانه نیز فرمولی دارد. ساده ترین مورد آن استفاده از بوراکس است. با خرید جعبه 20 Mule Team Borax ، می توان به راحتی 370 گرم بوراکس را در 4 لیتر آب تهیه کرد. اما آب باید گرم ، و شاید کمی گرمتر از آنچه که ما آن را ولرم می نامیم باشد.
  • علت این است که بوراکس در آب گرم  راحت تر از آب در دمای معمولی ایجاد می شود. این روش قابلیت مقاومت در برابر شعله لباس ها را تا حد متوسطی افزایش می دهد. اما حیرت انگیز تر این که  مشخص شد لباس ها نیز می توانند در برابر شعله تا سطح بالاتری مقاوم شوند. اگر 255 گرم بوراکس با 115 گرم اسید بوریک مخلوط شده و محلول روی لباس ها اسپری شود ، این یک واقعیت اثبات شده است که لباس ها در برابر شعله ها با قدرت بیشتر مقاوم می شوند.

این مقاله به شکل مختصر به یک آزمایش خانگی ، درباره نسوز کردن تکه ای کاغذ میپردازد.

آیا روش های خانگی یا شیمیایی لباس ها را کاملا ضد آتش می کنند؟

اما قبل از امتحان این روش ضد آتش کردن لباس ها ، باید از این واقعیت آگاه شد که هیچ الیافی روی زمین نمی تواند کاملاً در برابر آتش مقاوم باشد. با استفاده از شیوه های خانگی یا انواع دیگر ، آنها را می توان تا حدودی کمتر مستعد آتش سوزی کرد. اما این یک دستاورد کوچک نیست. از طریق چنین شیوه هایی ، مواد قابل احتراق می توانند با اشتعال کمتری ایجاد شوند.

بسیار مهم است که بدانیم موادی که این شیوه ها را دریافت می کنند باید مانند آجر یا خاک بی جان باشند. در غیر این صورت ، اصلاً نمی توان آن ها را ضد آتش کرد. مخلوط 455 گرم آلوم با 480 میلی لیتر آب داغ ، محلولی ایجاد می کند که هرگونه الیاف را پس از غوطه ور شدن در این محلول و خشک شدن ، به یک ماده نسوز تبدیل می کند.

نتیجه گیری : بنابراین ، در کنار تکنیک های خانگی ، روش های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن می توان مواد را ضد حریق ساخت. امیدوارم این نکات به شما در ضد آتش کردن یا همان نسوز کردن لباس هایتان کمک کرده باشد.

اگر قصد خواندن مقالات مرتبط با پارچه نسوز را دارید :

مشاهده مقالات با موضوع پارچه نسوز

اگر قصد خرید پارچه نسوز را دارید :

مشاهده لیست فروشنده های پارچه نسوز